Muhammad Anaz ❤


Aku sayang kau yang teramat :) Aku rindukan kau tahap tingginya langit weh . Hmm aku harap you will be forever with me . And , aku harap kau bukan mcm laki kat luar sana , yang mudah sangat mainkan perasaan perempuan . Aku pernah alami sangat , dan aku sakit hati sampai harini , dannnn aku takan pernah lupe apa yang si dia buat pada hati aku :) Susah dan perit nak lupakan kesah yang pernah menyentuh hati aku . 

Ya , mungkin kata orang , kesah lama jangan dikenang , tapi bg aku . Sampai sekarang aku terkenang-kenang . Err' Sakit Hati sial ! Kau tahu kan mcm mana dihiris sembilu ? Hmm mcm tuh ah weh ;( Even raut wajah aku tersenyum , kau ade tanya ka aku okay ke ? Aku menangis ke tak ? Aku menangis ! Tapi bukan pada waktu yg sama ;( 

Bile aku buat something mesti aku akan teringat ! ;( Aku benci diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . Aku benciiiiiiiiiiiiiiii ! ;( Dan aku harap kau bukan mcm dia :) I hope you different attitude like him . Jangan suka suki dan ada niat nak game aku . Aku harap tidak kayyy ? Kau berani buat , jangan harap aku kenal kau lagi . Itu je :) 

Yee , aku tahu kau faham sangat perasaan aku :) Kau caring pasal aku :) Aku nak kau teruskan semua tu ok . Jangan pernah lepaskan bnd tuh semua . Itu la yang aku inginkan dari kau . Kalau kau betul2 sayangkan aku , kau takan buat bende yang kecewakan aku . If kau sayang aku , aku lagi sayang kau :) 

Bila aku sakit sgala bagai , mula dah time tuh kau mengarut kan ? hahaha , sumpah kelakar dengan kau ni . Dari sakit boleh jadi sembuh tau tak , haha ;D Ok , aku tahu kau nak aku selesa dengan perangai kau yang sporting tuh kan ? hm aku pun akan lalukan benda yang same untuk kau :) 

Aku rindu kauuuuuuuuu , kau buat exam Pmr betul2 ! aku risau yang tu je weh ;( Yela , dah la esok nak exam semalam kau sempat online kan ? Sedih ouh ;( Kau ni susah betul nak dengar cakap aku sikit , aku cume nak yang terbaik untuk kau ;( aku taknak kau failed exam nnti . Tapi kau online jugak . Er''

Alasan kau nak online sbb kau rindukan aku && kau nak IM dengan aku . Bie , I'm gonna miss you so much ! you know ? haihh , ni kau sanggup nak online semata-mata tunggu aku online then IM aku ? eeeee >.< aku nak je giget2 kau tau . Hmmm ! Lepas Pmr la baru kau online lameeeeeeeee2 :/ 

Hmm , ingat , aku rindu kau Anaz ;D Baiii